Gott nytt år

 

                                       

                                    Ja så är snart 2011  till ända.
                                               Ett år har gått.
                                         Vart tar tiden vägen???

Jag blir alltid lite vemodig ,eller vad man ska kalla det, så här på nyårsafton.
Tycker att åren bara rullar förbi....de senaste känns väl tyvärr inte allt för muntra med mammas död, min sjukdom, det sociala livet som så drastiskt blivit torftigare och nu senaste året även arbetslösheten.

Jag går in i 2012 med hoppet och tron att det ska komma lösningar på en del saker.

Om inte annat så fortsätter jag fokusera på de roliga saker som ändå finns runt oss.

Jag har ju min familj : underbaraste mannen och våra tre härliga ungar ♥
De tänker jag nämligen behålla även under 2012;)

Det nya året ska vi fira in tillsammans hemma hos goda vänner med garanterat god mat och trevligt umgänge!

Tyvärr har Linn feber och är lite rasslig, men hon hänger med oss....kan slöa i soffan där likaväl som här hemma;)

Lite av en tradition för oss har varit att åka skridskor på Mariehov på dagen på nyårsafton, men i år blir det inget av.
För det första har de inte fått ordning på isen på grund av den usla vintern vi hittils haft.
Jag tror det ska finnas is till eftermiddagen idag, men det känns inte som att vi ger oss ut något då, det är nog bara Matilda som är skridskosugen.
Patrik och Viktor är på innebandyträning nu de...på självaste nyårsafton! =)
Grabbarna ville köra ett pass och det är ju skoj att de tycker det är så kul...så det är bara att köra på=)

Så i år är det bara alldeles vanligt innemys som uppladdning till nyårskvällen och natten!

Vad ni än har för er de här sista timmarna av 2011 önskar jag er ett riktigt GOTT SLUT och sedan ett
GOTT NYTT ÅR!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0