avslappnad

Efter den härliga helgen jag hade fortsätter jag på "måbra"-temat=)

Ikväll har jag varit med tre vänner på spa......Oh.. herre gud va skönt det var!
Jag var lite orolig ett tag att det skulle bli svårt att va med...jag dras med en skitförkylning sen ett tar - hostar som en galning stundvis och har inte varit i nån vidare form måndag o tisdag..har mest legat o slöat.
Men jag åkte i alla fall iväg och det var inga större problem;)
Det är inte så jobbigt att sitta o surra o äta en supergod kycklingsallad.Att sitta i en varm skön bubbelpool är inte heller så värst ansträngande.Att sen stiga in i floatingtanken för en halvtimme flytandes i mörkret gick oxå bra.
Lite glögg o pepparkaka och lite frukt på det "orkade" jag oxå med....och en stund i bastun=)

Det är ju mycket den här tiden på året, så det är lätt att tänka att vi tar en sån här kväll senare när allt känns lugnare.Men varför det?? Det är ju när det är mycket som det är viktigast att vårda sig själv! Det är sååå mycket värt att komma iväg och få känna sig totalt avslappnad.
Och avslappnad är jag verkligen nu.....så härligt trött o mosig;)
Snart kallar sängen på mig....hoppas hostan lugnar sig så det blir en god natts sömn oxå.
Och jag önskar mig lite mer krafter imorgon så jag kan göra lite nytta här hemma....det finns som sagt en del att göra den här tiden;)

Har jag osis kan ju den här kvällen ha motsatt effekt på förkylningen....jag kanske ligger totalt däckad imorgon!
Men då får jag se det så att det är bra om det bryter ut riktigt...så blir jag fri den sen:)

Men hur som helst så mår jag väldans gott nu...... Gó natt ♥

                

                                
 
                     

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0