semesterliv

Oh.. nu har vi semester på riktigt!!
Alltså...Patrik har börjat sin efterlängtade ledighet=)
Kan nog nästan vara så att jag längtat mer efter den än vad han gjort;)

Jag har haft lite svårt sista veckorna att hålla bort funderingar som dyker upp om framtiden...

Men nu njuter vi av semester!!

Har varit i vår vackra huvudstad tre dagar...två nätter på hotell... Kanonskoj har vi haft!!

Vi har äntligen fått till en träff med en familj från Närke som vi lärde känna i Bulgarien för många år sedan.
Vi har försökt träffas åtminstone en gång om året, men senaste åren har det bara varit mammor o döttrar som träffats för lite shopping.
Men nu i år sammanstrålade vi allihop ( utom sonen i vår familj som stannade hemma) i Stockholm!
Drygt 10 timmar på Grönan ihop blev det!!
Hur kul som helst!!
Men sen var vi trötter kan jag säga =)

Förutom Grönan har vi flanerat lite på stan, kikat lite i Solna centrum där vi bodde,
besökt Naturhistoriska och Cosmonova
och på hemvägen blev det shopping vid Barkarby Outlett =)

Det har ju varit toppenväder för oss hela tiden....några droppar regn började komma på Grönan, men det blev inget av det;)
Så njutit av solen har vi gjort, men nå bad har det inte blivit så idag var vi sol o bad sugna!!
Och en riktig stranddag i Årsunda tog vi oss....
Att ligga och guppa på en luftmadrass på Storsjön är bland det bästa jag vet- och det har jag gjort idag....underbart!!

Fler såna här dagar vill vi ha ;)

Just nu känns livet rätt lätt att klara.....ska försöka lagra den här känslan tills i höst!


              

                     
             
                           

              
            

                      

                                

              

                 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0