Mackmyra

Familjen ville iväg till golfen i Mackmyra idag och göra lite utslag på rangen...
Inte direkt nåt för mig en dag som denna....(har blivit riktigt uslig nån dag nu - så rackarns ont mest överallt, klen och känner mig febrig fast jag inte har någon feber )...men jag hängde på för att komma ut lite;)

Medan de slog bollar hej vilt, tog jag en prommis i den så fina parken där.
Det är livskvalité att bara knalla runt och se allt det fina.....
jag tänker ofta på vad jag hört om människor som mått så dåligt, eller varit så stressade att de inte upplever det som finns runtomkring.Det passar jag mig väldigt noga för....jag ser mig omkring och njuter i stort sett var än jag är:)

På hemvägen skulle det handlas lite på köpis, och vad kunde passa bättre då än att först luncha på IKEA?
Köttbullar o mos, eller pasta med köttfärssås fick man välja.....budgetlunch kan vi kalla det, för om vi inte bestämmer före vad som ska ätas blir det kotlettrad och då blir det lite mer pengar;)
Vi konstaterar att vi äter på IKEA för halva priset av vad det kostar oss på Mc Donalds,
alltså riktigt billigt - och gott;D

              

                                 
               

                              

               

                 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0