bättring...igen

Yes...så har det vänt igen!
Nu börjar jag känna mig som människa igen;)

Bubbelbad igår gjorde susen.....visst har jag ont idag med och känner mig mörbultad.....men känslan i helhet är helt annorlunda.
Inte lika klen, känns inte längre som att jag går med feber i kroppen.

Men hua va jobbigt det är när de här dagarna kommer.....så vidrigt - önskar ingen..absolut ingen detta!!

Nu börjar jag så smått fundera på en cykeltur igen.....fast jag misstänker att de två jag tog i onsdags o torsdags var vad som satte igång det hela den här gången.
Får väl testa mig fram...kanske jag klarar en dag, men inte två på rad?

Idag har vi varit till Ockelbo på Wij trädgårdar.....vi har aldrig varit där och riktigt gått runt o kikat, bara varit på själva området förr..utan att tittat i parken.
En trevlig utflykt blev det!
Mycket fint att kika på...och fota;)
Även om det nog blommat över en del nu....för nån vecka sen hade det nog varit ännu finare.
Pappa kom o mötte oss där och sällskapade under rundvandringen och så tog vi en fika efteråt....myyyys ♥

Eftermiddagen hemma bjöd sen på kanonväder...tack o lov efter den regniga dag vi hade igår;)
Det blev lite skip-Bo spel ute i solen, lite plock med blommorna som inte mår så gott i regnväder som det igår, och sen en kvällsprommis med grannhundarna....
helt enkelt en riktigt bra avslutning på helgen.
Denna helg som ju oxå avslutar Patriks semester o barnens sommarlov.....

Nu finns ingen återvändo - imorgon kommer vardagen!!


                     

                             

                                               

                   

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0