Äntligen till Moster Mait

Min moster Mait har husvagn stående på Skärså Camping utanför Söderhamn,
mamma och jag sa i mååånga år att vi ska åka dit och hälsa på nån dag, men det hann vi aldrig.......
Hann i den bemärkelse att det inte blev av innan mamma gick bort.
För nog sjutton skulle vi hunnit.....tid har vi haft, men det ska ju bli av oxå!!

Men igår var jag och syrran dit och hälsade på!
Så kul att det blev av, och vilken härlig dag vi hade!!

Det var jättemysigt där vid vagnen.....och jag är ju lite svag för campinlivet jag;)

En härlig dag med mycket prat om ditten och datten,både skratt och tårar blev det.

Nu blir det under tråkigare former, på moster Dagmars begravning vi ses nästa gång......

Men den här dagen i husvagnen tar jag med mig.

Förövrigt var det en stor premiär för mig där.....
Jag, Kia Zetterström, har vi 41 års ålder ätit surströmming för första gången!! =)
Och vet ni vad?? Jag gillade det!!
Jag är säker på att mamma ler i sin himmel åt mig (som hon säkert ofta gör), och gläds åt att jag mumsade ruttna fiskar med hennes älskade lillasyster....det brukade mamma o hennes syskon nämligen göra tillsammans.

Tack moster Mait för en toppenhärlig dag ♥   

 

              

 

              

 

              

 

              

 

              

 

              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0