vill inte fundera så mycket

Grubblerierna tar lite mycket plats nu tycker jag.
Jag är inte den som brukar gräva ner mig, och grubbla allt för mycket på framtiden....
men ibland går det inte att mota bort alla tankar...inte hur länge som helst.

De på jobbet vill verkligen ha mig kvar..det är väldigt smickrande o jag blir så glad.
De tycker att det borde gå att ordna.
Säger att jag måste kräva lite, vara och fråga och föreslå!
Men jag har ju fått förklarat för mig hur gången nu är.
Och jag har ju också faktiskt en förståelse för att inte kommunen kan ha mig kvar på halvtid och betala heltidslön.
Jag orkar inte mer snart!
Ibland funderar jag på om jag kan påverka min situation mer om jag bara vore mer ?!
Jag vet inte ....och att vara är också jobbigt!
Det stämmer verkligen som man hört någon sagt.....
Man måste vara frisk för att orka vara sjuk!

Nu tar jag en prommis och försöker skingra alla tankar.....
känns som myrornas krig i skallen på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0