åt rätt håll...alltid något

Solen fortsätter stråla....men idag strålar inte jag med den=/
En rent bedrövlig dag för min del...allra helst första delen av den.
Sååå fruktansvärt ont i nacken och huvudet så jag knappt visste vart jag skulle göra av mig själv.
Låg länge...men det är sällan det bästa.
Men svårt att vara i rörelse när det värker så jag blir alldeles vimmelkantig.
Väl uppe försökte jag med lite olika sätt för att mildra det onda....avspänning,stretching, massage, linement och värktabletter.
Försökte sitta i solen för att få upp humöret i alla fall....tjejerna cyklade o köpte glass jag mumsade i solen, jag började i en ny bok, eftersom den andra lästes ut igår;)
Det allra värsta släppte lite undan för undan under dagen....men känslan som följer efter en sån här pers är svår att beskriva....38 i feber, en redig träningsvärk,ett uselt humör och en jobbig bakfylla kan beskriva den rätt  hyfsat....

På eftermiddagen när Patrik kom från jobbet handlade vi lite kött med oss och drog upp till pappa, där var grillen redo så det var bara att lägga på köttet och sätta oss vid dukat bord ute i pergolan...så härligt!
Bara att få komma iväg en sån här dag betyder mycket.....att sitta/ligga hemma är absolut inte bästa botemedlet.
Men ska jag göra nåt måste det vara helt kravlöst....inga måsten såna dagar.

Innan vi åkte hem plockade vi lite vitsippor och var upp till minneslunden med de ♥
Mamma älskade vitsippor!
I Lingbo finns verkligen massor med såna....överallt!
Vi brukade ofta stanna på vägen till Lingbo och plocka en bukett till mamma....och hon blev alltid lika glad....trots att hon själv plockat så det fanns flera stora buketter =)

Nu hoppas jag att jag ska vara jobbredo imorgon igen....
börjar som tur är inte förrän kl 12, så jag har förmiddagen på mig;)

Ha en skön söndagkväll mina vänner!

             
                Då man rullar in i Lingbo är vägen kantad av massor med vitsippor.

              
                                 Minneslunden i Lingbo ligger väldigt vackert!

              
                                             Nu grönskar det runt om.

              

              

                
                                                 Till älskade mamma♥

              
                                       Lingbo kyrka i vackert solsken.


Kommentarer
Postat av: AnnaCarin

åh vilken vacker plats din mamma vilar på!

kram

2011-04-27 @ 20:54:02
Postat av: kia

Ja det är så fint där <3

Sån rofylld plats!

Kram å hoppas det känns bra på nya jobbet;)

2011-04-27 @ 20:58:51
URL: http://morsankia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0