sol , sol jättesköna sol!

Härliga, härliga vår!!!

Idag har jag varit ute hela eftermiddagen efter jobbet.
Såna här dagar saknar jag för övrigt väldigt mycket att få vara ute på jobbet.......

Jag gav mig på något som jag vet inte är det bästa för mig....greppade krattan och räfsade lite på vår lilla plätt på framsidan.
Det får vara värt lite extra ont ibland.....nu blev det i alla fall vårfint;)
Men det finns ju att göra så det räcker....mer som ska krattas, och hur mycket grus som helst att sopa.
Men det kan nån annan fixa;)
Eller så gör jag lite småryck nån gång ibland...bara för att känna mig så här nöjd;) 

Efter krattningen blev det en bra bok och en stol i solen....hur skönt som helst!

Fika på altanen med Matilda o hennes mumsiga kladdkaka blev det oxå ♥

En skön prommis avslutade min eftermiddag i solen!

                                  
                                    Idag släpptes majblommeförsäljarna ut
                                                -ett säkert vårtecken=)

                                         
                                                 Lite vårfint på gården.

                                     
                                         Full aktivitet ute hör oxå våren till......

              
      Kolla in skuggorna!! tre skuggor men bara två ungar..spökar det på Mariagatan???

              
                                                  Nu flyter det på bra.

              
                                                       Full fart i forsen.                                            

              

              
                                          Blåsippan ute i backarna står.




Kommentarer
Postat av: AnitaV

Underbara bilder!

2011-04-14 @ 20:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0