underbart med helg!!

Vi hade en kanonkväll igår...
Innebandy i Falun.
IBF Falun mot Warberg i herrarnas SM-slutspel, semifinal.
Full fart i Falukuriren arena!!

Jag känner mig verkligen alldeles lycklig när jag tittar på match....saknar den sporten sååå mycket=)
Nu försöker jag mig på övertalning för att få sonen att damma av klubban igen så mamman får kolla match oftare!!!

Det var sen match så vi var inte hemma förrän vid 00.30 ungefär....
Men vad gör det när vi kan ta sovmorgon precis så länge vi känner för det?? ;)
Slog upp mina blå strax efter 9.30 imorse!!

Idag körde Patrik igång röjning av både skrubben inne och garaget!
Massor med kläder både här & där...både sånt som kan användas, sånt som är för litet o sånt som väntar på att växas i.
Jag har ju lite svårt för att det dras fram en massa o blir rörigt...men jag var med och hjälpte till så mycket jag kunde och Patrik jobbade på;)
Så himla skönt när man har det gjort!!
Nu måste vi ta oss nån dag och handla lite nytt till våren;)

Sen har vi myspys här idag med minsta kusin Millie...
första gången hon är här hos oss alldeles ensam å det är så mysigt ♥

Det här känns verkligen som en riktigt bra helg!!
Alla lediga o inga planer - å ändå blir det en hel del gjort!
Jag har en otrevlig huvudvärk...som vanligt.
Och är i allmänt dålig form, men allt roligt vi har för oss och att bara vara tillsammans och göra i stort sett ingenting får mig ändå att må så bra mitt i det jobbiga!!

Ikväll ska jag iväg och gratta en 40-åring - tyder alltså på att kvällen blir lika trevlig som resten av dagen=)

Imorgon är det söndag och den är lika oplanerad som lördagen var från början!

              

              

              

              

              

              

              

              

              

              

              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0