söndagkväll......

Jahaja....så har en helg gått igen.
Vi kör väl på med måndag imorgon....så är det snart helg igen=)

En riktigt bra helg har vi haft!

-Tjejträff i fredags.
Perfekt avslutning på arbetsveckan!!!

-Igår mest hemma o pulade lite...liten marknadssväng  och en prommis, men annars var vi hemma o hade det gott.
Det blev Trivial Pursuit-spel igårkväll...en väldigt tuff omgång kan jag lova!
Viktors flickvän tog hem segern....det känns ju som att vi kan göra ett försök med att få det att låta som om vi bara är lite snälla mot gästerna o låter de vinna=)
Men jag måste nog erkänna att vi alla gjorde vårt yttersta för att ta hem segern....
Det där med att vara trevliga mot gäster försöker vi med i andra sammanhang - tävling är tävling=)
Men jag kan inte säga annat än att det är himla skoj att ungdomarna vill umgås med gamla mor & far så på lördagskvällen;)

-Idag hade vi bjudit hit pappa och min ex svägerska på mat....
så trevligt med Lingbobesök ♥
Det blev grillat ute på altanen.
Sen fick vi påhälsning av svärmor o svärfar t.o.m till fikat.
Det är sååå sällan vi träffar alla de här, så det var mycket skoj!

Sen drog jag iväg på vattengympa i Valbo...
Försökte verkligen ge lite extra idag...behövdes efter allt jag stoppat i mig;)
Men jag har en tokond hals som ställde till det lite:(
Har haft ont i halsen till o från väldans länge, men tänker inte så mycket på det.
Den är en baggis jämfört med all annan värk, men just idag på vattengympan tyckte jag den var lite besvärlig.
Kan väl hoppas den går över snart....fördelen med sånt ont, är ju att det går över såsmåningom;)

Efter vattengympan skjutsade jag o sonen in hans flickvän till tåget...så har de en veckas skola framför sig innan de ses igen;)

Hemma igen var det soffan som drog....
inget annat kvar av den här helgen=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0