oplanerad helg

Så är det lördag igen...och jag bara ligger i sängen å myser;)

Nu börjar det kännas lyxigt här....mannnen är ledig även den här helgen *jippie*!!!

Efter en rätt fylld vecka...full fart känns det som det varit...tar en lugn helg vid.....

Igår var det jobb & möte sen tog jag och alla tre kidsen oss en stund på badet...
simma o basta är perfekt fredagsnöje;)

Sen hade jag en date med mina gamla goa vänner "hemifrån"....så jag drog mot Ockelbo direkt när vi kom hem.

Några timmar med supergod mat och ännu trevligare sällskap.....alltid så kul att ses!!
Yngsta dottern i huset sov över hos grannen, och strax efter 23 ringde granne för att tala om att flickstackarn hade kräkts och ville hem.....
så då tyckte vi det var dax att bryta upp och åka hem -
hoppas bara hon kryar på sig snabbt o att övriga familjen klarar sig!

Nu är det lugna gatan här.....
ring så spelar vi på radion, jag har läst tidningen ligggande i sängen
- nja, mycket bättre start på dagen kan jag inte tänka mig;)

Vad resten av dagen har att erbjuda vet vi inte ett dugg om.

Det finns en del sportaktiviteter att välja på.
Och marknad har vi här i Forsbacka idag så den får nog ett litet besök.
De annonserar om att det kommer kända artister...hmm kan då inte låta bli att fundera på vad det kan vara för kändisar.
Har en känsla av att man kan definiera ordet känd  på lite olika sätt......

Men mest av allt ska vi bara njuta av dagen idag....
ska väl bli fint väder tycker jag det låter som (har inte ens kollat ut än jag) ;)

                         Ha en toppenlördag vad ni än har för er!!


                                               ♥
KRAMIZ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0