förlovningsdag <3

För 20 år sen slog vi till och förlovade oss.....
Tänk....20 år!

Tänkte att jag skulle överraska Patrik lite idag....jag gillar överraskningar...
både att utsätta andra för de, och själv bli utsatt:)

Tänkte att han skulle ut o springa eller nåt imorse, så jag skulle kunna fixa lite matsäck o packa väskor åt oss utan att han anade nåt.
Men det slutade med att jag fick be honom ge sig ut på en löprunda så jag kunde dona i fred här=)
Jag sa bara att jag hade lite planer för dagen......

Sen när han kom hem var sallad fixad och packad...likaså badkläder o vad som behövs för en stund på relaxen på Fjärran Höjder.....

Men jag sa inget om vart vi skulle utan surrade om allt möjligt för att göra honom förvirrad!!

Sen tog jag alla möjliga kringelikrokvägar på väg till stan så han visste (trodde han) många gånger vart vi var på väg, och vad vi skulle göra.....haha - lurad darling

Men han var väldigt nöjd med slutmålet....och vi hade några härliga timmar med massor med bubbelbad och bastande!!

Kan ju inte låta bli att undra varför man inte gör såna här enkla grejer oftare??

              


              

              

               

              

              

              



Kommentarer
Postat av: carola

men du...då åker du och jag nästa år.

så slipper jag ha någon som står och skäms:)



Nu ska jag läsa ditt inlägg, såg intressant ut.

kramisar

2011-05-02 @ 23:04:10
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: carola

men du...då åker du och jag nästa år.

så slipper jag ha någon som står och skäms:)



Nu ska jag läsa ditt inlägg, såg intressant ut.

kramisar

2011-05-02 @ 23:04:14
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0