uppdatering...

Kanske dax att skriva några rader igen?!

Det har inte blivit nå skriva av på ett tag nu....

Att jobba heltid med Mr Fibro inneboende är då inte lätt vill jag påstå.
Förra veckan blev jag ju hemma med sjuk dotter onsd-fred...
men den här veckan hoppas jag vara på..och klara..jobbet hela veckan !!

Men tyvärr kostar det på .....det är jobbet som tar allt å sen däckar jag här hemma.
Snabbt känner jag igen känslan från förra året...
känslan av att livskvaliten försvinner mer o mer, att jag inte har den minsta energi kvar till de mina.
Den känslan som jag är så rädd för....hoppas den är fel - att det inte blir lika den här gången.

Men jag har haft en hel del skoj den senaste tiden oxå!! =)
gåingen förra veckan har jag ju redan delat med mig av.
På torsdagen var det kick off med jobbet....vi visste inte alls var vi skulle hamna, mer än att vi skulle ses i stan.
vi hamnade på Interpool där vi spelade en hel massa biljard, och sen åt smarrig trerätters middag....inte illa=)
Jag kan väl så här i efterhand tänka att det var tur i oturen att Matilda var krasslig, så jag var hemma med henne...tror ärligt talat inte att jag fixat gåingen o kick offen om jag jobbat de dagarna.

I lördags var det party party som stog på schemat!!
Hade tidigare sett fram så till den festen...men resultatet av att haft för mycket på kvällarna i veckan blev att jag inte var riktigt laddad för en festkväll :-s
Men med en hel del pepp talk för mig själv...och vetskapen om att det brukar bli super duper skoj...började festhumöret infinna sig=)

Och det blev just precis så roligt som jag förväntat mig....de här festfixarna gör ingen besviken!! ♥

I söndagskväll var det premiär för mig på vattengympa.
Jag har ju tränat en hel del i vatten på lite olika sätt....men då är det lugnt och försiktigt , tillsammans med andra som har problem med kroppen på ett eller annat sätt.
Nu testar jag att gå på vanlig vattengympa
...jag vill hitta nån lite jobbigare motionsform som jag kan klara utan att bli usel efteråt.
Vattengympa känns som en grej som bör kunna fungera... dels är det extra varmt vatten just på söndagarna för det har varit babysim, och jag vill ju ha det varmt o gott jag ;)
Och övningarna kan jag ju göra i mitt tempo och behöver inte ta i om jag känner att det blir för mycket.
Det är där det är lite problem....att känna när det blir för mycket. Det är ju så jäkla kul att för en gångs skull faktiskt ta i lite....så då är det svårt att inse sin begränsning;)
men jag tycker det känts skapligt nu dagarna efter....så jag ser fram mot söndagen=)


                              Lev och må...alla vänner små ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0