pust...va kul!

Wow vilket drag det var på dagens vattengympapass......
Med inlånad gympaledare från Sandviken blev det en timme med världens tempo.
En pigg & glad tjej....hur vältränad som helst....fick allt fart på oss;)
Hon körde på från start...med en energi som först bara fick oss att gapa o skratta.
- är ni chockade, vrålade hon mitt i när vi försöker komma igång.....och det var vi kanske lite=)
Men herrejäklar vad kul det var!!
En superduktig ledare var hon...bara nya övningar och ändå fick hon in oss snabbt i passet.
Det är himla svårt att ta allt i eget tempo och känna efter var min förmåga tar slut, när det är så himla kul...
Det är en härlig känsla att känna svetten rinna i ansiktet...trots att man befinner sig i en pool=)
Rätt skakig var jag redan i omklädningsrummet efteråt...
Har haft nåt tjall i rygg/nacke i helgen....nåt hände igår förmiddag o då var jag  riktigt usel, men sen tyckte jag att det kändes bättre.
Jag har varit väldigt seg idag o bara tagit det lugnt...men tänkte att lite gympa skulle göra gott.
Å allt gick som sagt strålande medan jag var i bassängen.....
Nu känns det tyvärr inte lika uppåt längre....nåt vajsing är det bak i ett skulderblad....det leder till att nacken inte funkar som den ska.
Stretchar o drar...hoppas att det ska hjälpa.
Tar spikmattan till hjälp sen när jag lägger mig;)

Men njuter mest av att känna att jag är nytränad....det har blivit väldigt dåligt tränat i veckan!
Hoppas orka ändra det den kommande veckan.....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0