lata dagar

Åh vad jag älskar helg
då märks det inte lika tydligt att jag mår skrutt, för då tar vi det bara såååå lugnt....mest bara är, och försöker göra lite småskoj, just för att känna att det inte bara är tråkigt o rassligt.

Igår tog jag och yngsta dotra en tur till Lingbo och hälsade på pappa.
Vi bara var...spelade kort, åt och fikade=)
Systra mi och delar av hennes familj kom en sväng oxå....det är så skoj att ses ibland...det är för sällan!

Äldsta sonen hennes  låg hemma i magsjuka, som senare på kvällen visade sig vara en inflammerad blindtarm =( Riktigt risig var han när de åkte in till sjukan...där det blev väntan på operation.
Han opererades inatt och det visade sig att det var en  brusten blindtarm....
stackars, stackars......=(
då är man rätt liten...trots att man passerat 20 års strecket.
Men nu är det gjort o vi hoppas han återhämtar sig snabbt ♥ 

Idag blir det en bara vara-dag till.....
skulle ha varit iväg o handlat lite kläder åt minstingen,det är rätt tomt i garderoben så här på höstkanten, så vi får väl se om vi får ork o lust till det.

Ikväll väntar vattengympa för mig igen;)
Jag har tyvärr blivit förkyld under natten....men hoppas det ska lossna lite över dagen, så jag siktar då in mig på att skutta runt i bassängen ikväll=)

Min älskade man jobbar i helgen han...o de helgerna gillar jag inget vidare!
Men dagarna går ändå....jag har ju bra hjälp av de älskade ungarna här hemma ♥ ♥ ♥
 

Nu hojtas det från köket att frukosten är serverad.....så jag tar ett djupt andetag och kliver ur den varma sköna sängen.


                           

                                                      Kram på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0