höstkänslor


Kroppen är inte min vän idag...vill inte vara med alls.
Det leder oxå till ett uruselt humör....inte blir det bättre av att det var mörkt o regnigt ute=/

Jag älskar hösten med dess färger och fint klart väder...regn o rusk kan jag vara utan!
Mannen har varit ledig idag, och när jag är på gränsen till bryt här mitt på dagen, tar vi och åker en sväng till IKEA, när minstingen kommer hem.
Vi handlar lite småprylar och äter en glass.....det är så viktigt att kapa toppen på både smärtan och det dåliga humöret såna här dagar....efter den lilla trippen var jag mycket gladare , om än väldigt trött;)
Till och med vädret blev på bättre humör efter vår lilla utflykt....solen tittade fram och återigen blev hösten en av mina favvoårstider ( med gott sällskap av kalla snöiga vintern, härliga våren och varma sommaren...)!!

Nu mot kvällningen har vi tagit en skön promenad, så nu kan jag känna mig i alla fall lite nöjd med den här dagen.

Kameran var med på prommisen......

                   

                   

                   

                   

                   

                   

                   

                   

                   

                   

                   

                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0