gåing avklarad

Japp! Det funkade=)
Var in till stan med en liten tapper skara jobbarkompisar....vi blev bara fyra stycken som knallade den drygt 5 km långa banan.
En skojig tillställning, jag gillar såna där grejer...vårrus o tjejmil o allt vad det finns.
Men just för tillfället är då en promenad alldeles nog för mig...har planer på att kunna i alla fall småjogga vårruset igen....men det är en bra bit dit känner jag;)
Det går ju inte fort för mig numer...jag som älgat på så förr.
Dryga timmen tog det att komma runt igår.....pratsällskap med gravid kollega som höll samma tempo, så det var en trevlig runda;)
Och efter blev det fikapåse med lite smått & gott i - kexchokladen smakade bäst!! =)
Men jisses va kallt det blev till kvällen.....hua nästan att isbjörnarna kom o slog sig ner på filten :-o
Och nog känns det idag att jag inte var riktigt juste mot kroppen som först går den varm, och sen sitter o stelnar i kylan....
men jag är hemma med en förkyld dotter idag (även igår...och imorgon), så det är lugnt!

Men summa sumarum.......en trevlig kväll!!































































































































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0