bästa dagen...

Nu är de fredagsmyyys......

Fredag är veckans absolut bästa dag....

fredagkväll och inget planerat....mysbrallor på....god mat och ett glas vin - det är bara sååå underbart!
Och vi njuter på vår inglasade altan....tänder ljus i massor o funderar varför jag inte gått med på det bygget tidigare;)
Och allra underbarast känns det när man avslutat veckan på jobbet....
den här veckan har jag jobbat onsdag-fredag. och det känns så himla bra....jag är iofs galet slut i kroppen...men har haft relativt bra dagar, och det har varit så kul att jobba.

Onsdag kväll var väldigt trevlig med mat & pratsällskap....timmarna bara sprang iväg!

Igår kväll var det föräldramöte på Viktors skola...spännande att höra upplägget i gymnasiet.
Det låter verkligen toppen....och sonen verkar trivas super - det blir nog tre bra år=)

Men det jag inte lyckats få till i veckan är träning....det faller nu när jag jobbar heltid=(
Fixar helt enkelt inte att klämma in träning på kvällarna...är bort i tok för trött.
Ska inte säga så....ska ut ändå - men...nej, jag klarar det inte!
Så där har jag massor att jobba på....men jag ger inte upp!
Och vattengympan på söndagarna har jag ju, och bassängträning i extra varmt vatten på onsdagarna (även om det passet inte är särskilt jobbigt...det är ju mer för värkens skull).

Men när jag så här mitt i fredagsmyset summerar veckan som gått ger jag det klart godkänt!!
trots att jag faktiskt var sängliggande hela måndagen, o rätt klen även tisdagen....men det är ju historia det=)

                                            
                             Lite bilder från altanen....ja jag gillar ljus=)



                   

                   

                   

                   

                   
             marschall i grillen är stämningsfullt...å man ska ju inte vara som alla andra;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0