snart tack o hej

Så är jag nu inne på sista veckan.....
nästa vecka kan jag inte längre säga att jag har världens bästa jobb.
Fredag är sista dagen hos de underbara ungarna på Lergökens förskola!!
Att jag sen inte ens klarar att jobba de här dagarna gör mig bara ännu ondare än vanligt!
Skulle liksom vilja suga ur det sista ur tiden som barnskötare.Få känna några riktigt bra dagar på jobbet....
Istället har jag riktiga skitdagar....
Undrar om det är kylan som gör att det är värre än värst....eller om det är allt traskande i Budapest som tar ut sin rätt?!
Spelar väl egentligen ingen roll - vidrigt är det i alla fall=(
Och imorgon ska jag träffa min handledare igen....hoppas han har några bra planer den här gången.

Men torsdag och fredag.. hoppas jag verkligen att jag ska klara att  vara på plats på jobbet.

Sen från måndag har jag alltså ingen susning om vad jag ska göra.....
om inget dyker upp så kommer jag ändå att vara på Lergöken, fast då helt utöver.
Det känns ju ändå bättre, för då sätter jag de inte på pottan när jag strular så här...men ändå hoppas jag att det dyker upp något annat för det är ju ändå prova något annat som är syftet med allt det här!

Undrar här i värmen under täcket hur jag ska lägga upp planen för den här dagen??
Igår låg jag i stort sett hela dagen...när jag klev upp o försökte göra något blev jag trött som bara den på en gång.
Jag var bort på jobbet o fikade en snabbis, men sen var det ryggläge igen.
Blir så nedstämd också när jag känner att jag inte klarar något alls=(
Samtidigt som jag vet att jag egentligen SKA ut o gå eller nåt.....blir ju i det stora hela piggare då - men när det inte känns som jag orkar hålla mig upprätt är det himla svårt att ta sig så långt som ut på prommis.
Idag är Patrik ledig och ska in till stan o uträtta lite smågrejer....jag funderar om jag ska orka hänga med honom...nåt behövs för att vända det värsta till det bättre nu!
Följer jag med honom kan det gå åt två håll...
- jag känner mig mycket bättre till humöret av att komma ut lite, och det gör att jag känner mig något piggare!
- Jag blir galet trött av att bara vara i stan, och blir då less av att inte ens klara av det!

så där är det med i stort sett allt jag ska göra/gör....jag vet aldrig hur det slutar....
Men de gånger det går åt det håll jag vill när jag gör något....alltså att jag fått ett lyft av det....är sååå mycket värt så det är värt att chansa=)

Vi får se hur det blir idag....men ligga lika strandad som igår vill jag bara inte.
Måste utmana den här kroppen nu....visa vem som bestämmer!!

Imorgon väntar i alla fall bassängträningen i det 34 gradiga vattnet igen - det ser jag verkligen fram mot!!
Förra veckan var jag ju Bortrest så det missades.....
så nu ska det bli ruggigt skönt att sjunka ner där o gympa kroppen lite mjukare!!


              

               Det här varma badet gonade vi oss i förra veckan...oxå 34 grader-
               men då var det den kallaste bassängen=)
               Mest satt vi ju o njöt i det 38 gradiga vattnet i den andra poolen ♥

                                             

                        





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0