Önskad effekt!!

Japp!
Jag hängde med Patrik till stan!
Och ja! Det fick den effekt jag önskade....det gjorde susen för själen=)
Vi lunchade på IKEA på vägen in och i stan uträttade vi lite smågrejor.
Sen mötte vi sonen när han slutade skolan och gick o fikade - kan säga att jag minns nog inte när just vi tre...bara vi tre...gjorde nåt mysigt ihop!
Sen att småsystrarna inte tycker att det är heljuste att vi fikade utan dem.....det struntar vi helt o fullt i =)

Men någon toppentimme så där, kostade även på känner jag nu....
nöjd med eftermiddagen men väldigt, väldigt trött ligger jag här nu, med jordens skallevärk=(

Imorgon ska jag oxå in till stan...då blir jag där lite längre, och ska bara fördriva tiden mellan mötet på förmiddagen och badet på eftermiddagen.
Känns lite smått gruvsamt, men det känns lika jobbigt att åka fram och tillbaka...så lång tid är det inte emellan.
Jag tänkte ta en sväng in på stadsbiblioteket o låna lite böcker. 
Perfekt ställe att sitta o ta det lugnt och vänta ut tiden.....så det blir nog bra det;)

Nu blir det soffan resten av kvällen för min del....
försöka mota bort skallevärken - annars blir nog morgondagen för jobbig.



   Njut av just den här tisdagkvällen  - den kommer aldrig mer tillbaka!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Härligt att få rå om en i taget...Vi hade ju vår tjej med oss till Cypern och det var så mysigt!

Hoppas du får en bra dag =)

2010-10-27 @ 07:03:52
URL: http://noteratavnina.blogg.se/
Postat av: s

Härlig blogg!

2010-11-01 @ 19:05:57
URL: http://ffamousffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0