nyast <3

I måndags fick vi en liten bebis!!
Nja...inte vi kanske direkt.....men en bebis i släkten i alla fall.
Barnen fick en liten gullig tjejkusin .....en liten Millie ♥
Igår var vi o hälsade underverket välkommen;)
Hon var...som de flesta nyfödda...måttligt intresserad av besöket -hon sov hela tiden=)
Men stolta storebror häll igång med kusinerna han;)

Tänker tillbaka när man själv var i det där livet.......känns låååångt borta nu.
Jag minns ändå känslan som om det var i går....när vi kom hem med barn nummer två tänkte jag att jag aldrig skulle klara av att vara ensamma med båda....definitivt inte ta mig in i duschen såna dagar...eller klara av att laga mat - det skulle bara inte gå..inte med två barn!
Och jag minns även att jag trodde det samma när vi kom hem med första.....
Och visst var det tufft många gånger...men problem att klara det var det aldrig;)
Bara man ser till att vara i nuet o ta det lugnt så går det strålande!
Jag minns på kvällarna när jag nattade Viktor ca 2 ½ år liggande i sängen med en gallskrikande Linn på magen ( oftast kom ju skrikperioderna när det var dax att lägga storebror och pappa jobbade kväll)....tillslut var det bara att lägga undan Linn någonstans där hon fick ligga o skrika medan jag gav Viktor det han hade rätt till : sin mamma tid när han skulle sova!
Det var en normal kväll hos oss det där....men så är det att ha flera barn, det måste man ha i åtanke redan när barn två planeras;))
Sen när tredje barnet kom...ja då minns jag inte ens hur jag tänkte.
Tror då inte alls att tankarna gick i samma banor då.....då fortsatte hjulet bara snurra - hon bara hängde på hon=)
Tre barn varav den äldsta var fem år....ja inga problem att få dagarna att gå där inte!!
Det där var en helt underbar tid...även om jag vet att jag inte tyckte det hela tiden då;) 

                 

                             mina godingar på semester någonstans i Sverige...
                                               


♥   ♥  ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0