köpstopp??

Idag har det varit loppis i byn!
Jag älskar loppis, och har stått o sålt förr flera gånger, därför tvekade jag inte det minsta att boka oss ett bord.

Tyvärr var det nu en dag när Patrik jobbar...jag behöver ju ofta honom jag :-S
Han var med o hjälpte mig med bärandet av alla hundrafemtielva kartonger när de skulle in.
Men sen när alla...o jag menar alla!...kartonger skulle packas o bäras ut i bilen för hemfärd igen då var det äldsta dotra som stog för hjälpen...och bästaste Catta hjälpte till!

Idag var det alltså inga köpsugna människor ute....inget grävande o rotande alls i kartongerna!

Ja som ni kanske fattar var det en usel loppisdag för min del!
Räknar "kassan" och kommer fram till några kronor minus när jag dragit bort bordshyran och fikat vi handlat....
inte bra!

Men trökigast är att alla grejer är kvar....det är ju liksom det största syftet med att stå på loppis...att man ska bli av med lite rassel.
Nu får de här kartongerna stå så kanske det blir en sväng nån annanstans framöver....
Men som jag mår nu lär det dröja....
Den här dan kostade mer krafter än vad den gav i positiv energi tyvärr.
Visst är det skoj att träffa trevligt folk, men som sagt idag försvann mer krafter än vad som fylldes på.....
Kan ju säkerligen ha att göra med att jag är rätt "down" för tillfället....och då kostar det på mer än vad man tror att vara social o glad.

Nu vankas mys i soffan snart.....som jag längtat efter denna soffa=)


                                                         Mys på i höstmörkret ni med  ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tog det som blev över och åkte till biståndsgruppen i Valbo. Den känslan när jag åkte därifrån var underbar. Ett tips, gör dig av med kartongerna. Känslan efteråt är mer värt än pengarna för grejerna.

2010-10-07 @ 10:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0