vilsen

Så var det idag första dagen på resten av mitt liv;)
I fredags gjorde jag min sista dag som anställd på Lergökens förskola *snyft* ....
men idag var jag där igen,
i väntan på svar om jag kan få en plats att arbetspröva på ett boende för utvecklingsstörda.
En fruktansvärt konstig känsla att kliva innanför dörren på jobbet imorse....
Jag visste inte vart jag skulle ta vägen!
Stog i hallen med väskan och kände mig som en nyanländ praoelev :-o

Men dagen har gått i alla fall, och imorgon ska jag dit igen och känna mig "upphängd o nersläppt" igen.
Hoppas verkligen att en lösning är nära nu............

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk vad härligt Kia, ett boende för utvecklingsstörda.. Det är ju som att jobba mitt i Glada Hudik teatern..

2010-11-01 @ 20:29:49
Postat av: kia

Ja jag hoppas verkligen att de kan ta emot mig där..;)

2010-11-01 @ 20:31:57
URL: http://morsankia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0