ny kompis

Vilket jä**a skitväder!!
Regn o rusk .....nu som jag vill ha snö o sol!

Jag är hemma från jobbet idag...det bestämde jag direkt när jag gick hem igår.....
Och det känns idag helt rätt, det skulle inte funkat idag heller.
Jag dras med ett huvud som spänner o dunkar o har sig idag=(
Kommer väl från den onda nacken kan jag tro...eller inte...vad vet jag?!
ont gör det i alla fall!

Idag var det dax för bilbesiktning.
Och eftersom jag nu är hemma tog jag på mig det, så mannen kunde åka i tid till jobbet.
Det gick väl rätt bra...lite småskavanker - men det hade vi räknat med;)

Men när jag nu ändå var ute i farten i det här fruktansvärt trista vädret försökte jag göra det bästa av det..
Jag skaffade mig en ny fin kompis.......en tomte, brukar bli nån ny varje år.
Nu är det ju urmysigt i alla butiker med alla julsaker...och jag föll alltså för frestelsen=)

Sen handlade jag med mig Thaimat hem.....fredagsmys!

Så nu är det bara kura i soffan som gäller en stund.
Senare på eftermiddan tar vi vårt fredagsbad på Valbobadet, och sen nybadade o varma efter basubad intar vi återigen soffan;)


              

              


                                     ♥ Jag önskar alla en härlig fredag ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin tomte. Jag är tidig i år och har ställt en stjärna i köksfönstret men den tänds till Advent!

2010-11-12 @ 13:37:21
Postat av: carola

åh vilken underbar tomte..

Känner ingen lust för julen alls i år, kanske hinner det ändras.



Det är väl inte så "bara" med fibromyaligi, måste vara fruktansvärt att alltid ha ont.

Du lider ju liksom jag av en osynlig sjukdom som folk har svårt att ta till sig.

Vi är lata och bekväma, söker uppmärksamhet.

önskar dig en trevlig måndag

2010-11-15 @ 08:17:06
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0