sååå nöjd

Knappt jag minns hur drygt allt kändes igår;)
Idag är en helt annan dag....har haft lite jobbigt i kroppen idag med...men det kan jag ta bara inte allt känns så tröstlöst som igår.

Kanonväder har det ju varit idag också...förutom en stund på eftermiddan när det mulnade på.
Men sen blev det så härligt igen...
Jag har...hör o häpna...varit på ett friskis o svettis gympapass utomhus inne i stan......
Förr om åren....för si så där drygt 20 år sen....hmm låter jag gammal eller??....gick jag en hel del på friskis o svettis...gillar den typen av träning.
Men sen har det inte blivit nåt, förutom lite gympa här i idrottshallen för många år sen även det.
Det var precis lika skoj som jag kommer ihåg det!
Men nu för tiden, med de problem jag har,gäller det att anpassa till min nivå.....öh, det är ju det där jag måste träna..träna.. och träna på.
Lätt att jag är med o viftar med armarna o jobbar på så jag blir väck sen....bara för att det är sååå kul!
Men jag tycker jag var duktig o tog det lugnt....eller det kanske var en överdrift. Jag var i alla fall svettig som en tok efteråt...o det är ju skönt o känna att man fått en genomkörare. Men jag gjorde rörelserna på ett sätt som jag hoppas passar mig....det visar sig imorgon det.
Sällskap hade jag också , av en kurskompis....väldigt trevligt!
Tänk va bra med kurs där man hittar nya vänner man kan träna med.....o kanske också ta en fika med =)
Vi ska göra det här till en vana har vi tänkt...o en till tjej från kursen blir också med....nice!

När jag kom hem trött o svettig var det skönt med en dusch o sen intog jag soffan med en stor skål fruktsallad o grädde....

Jag tror ni fattar att jag är väldans nöjd med min kväll......

Nu är det kväller....och imorgon när jag slår upp mina blå är det fredag!!

Den tanken är så lockande så jag tar o kryper till kojs nu......gó natt friends ♥


Kommentarer
Postat av: Nina

Härligt..har fundera på jympa i Boulongern jag också...men det stannar ofta vid just funderingen =)

Blir en skön träningsvärk i morgon då ;D

2010-06-17 @ 22:24:12
URL: http://noteratavnina.blogg.se/
Postat av: Anita V

De där armhävningar har tagit min sömn ifrån mig i natt. :/ Men jag ska ändå fortsätta, kanske inte göra så många nästa gång, eller lika djupa. På måndag är det dags igen. ;)

2010-06-18 @ 08:39:31
URL: http://mrsgreen73.wordpress.com/
Postat av: Kia

Faktiskt ingen fara med träningsvärken Nina...inte idag i alla fall, kan ju komma;)

Jag mår bättre än jag förväntat mig i hela kroppen....nacken är lite sur för allt den utsattes för...men det får den ta=)

jag siktar in mig på måndag jag med Anita;)

2010-06-18 @ 13:51:45
URL: http://morsankia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0