nähä...

Jaha...den bingokvällen slutade som de flesta andra......inte ett öre.
Men några timmar i bilen tillsammans med stortjejen min...det är inte fy skam ♥

Några bilder kan jag dela med mig av......

                               
                                                               bilar i långa rader på Mariehov, Forsbacka


                                                              
                                                                                  spridda skurar....
 

                                             
                                                                             inge tuta blev det......

                                             
                                                           men Matilda fick jobba hårt som vinstutdelare.


                                             
                                                                  å Linn & jag hade mysigt i alla fall ♥
 

                              

                             Men skam den som ger sig...........
                                                                                       ..............kan bara gå bättre nästa gång!!

Kommentarer
Postat av: NIna

Du får trösta dig med att du har tur i kärlek i stället =)

2010-06-23 @ 21:50:55
URL: http://noteratavnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0