läggdags

Ja, jag vet att jag verkligen borde sussa nu....har ju varit trött länge jag.
Men det här att sätta sig in i en ny blogg är inte det lättaste....och gud så kul sen =)

Men jag stöter hela tiden på små,små detaljer jag inte förstår mig på....kollar på andra bloggar och försöker klura ut hur jag ska göra.
Det jag ser att andra har är olika kategorier....hmmm här finns allmänt, men hur jag ska kunna ändra det fattar jag inte?? :-O
Men jag ska väl lära mig såsmåningom...kanske!

Tvingar mig själv att släcka ner datorn nu!


hittade en lite lustig insändare........

                                        


Nu räknar jag mig allt till de lyckliga människorna, men nog mår vi alla bra av att skriva av oss ibland!

Kommentarer
Postat av: kia

haha...det räckte att jag skrev om mitt problem med kategorierna....vips! så hittade jag var jag skulle ändra det=)

2010-06-14 @ 23:40:31
URL: http://morsankia.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej kia!!

vad kul att du har en blogg:)

det har jag med titta gärna in där om du vill...

Hur är det annars då?

Med mig är det bara bra.

kram

2010-06-15 @ 18:07:39
URL: http://smulansexi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0