det är mycket nu....

Några dagar sen jag skrev nu.....det har rullat på rätt bra nu ett tag.
I söndags var det ju 11-årskalas.....lillskruttan fyllde år ♥
Det blev även till att fira min födelsedag lite smått i förskott.
Min släkt..dvs pappa,syrran,brorsan och fd svägerskan.. tyckte det blev lite mycket åkande att åka två gånger med bara en dag emellan, så de firade även mig på söndagen;)
Strålande kalasväder hade vi hela dagen!!
Dotra verkade mycket nöjd med dagen...tack o lov!

Sen var det bara att ladda om till nästa kalas....
I går var det dax för "mitt kalas" - 40 år sägs det att jag lagt bakom mig nu...stämmer säkert även om jag har svårt att se mig som 40 åring =)

Även igår hade vi strålande sommarväder...vet knappt om jag vågar säga det - men det var nästan för varmt.
Tur att vi har många ställen vi kan sitta o äta o fika på....mest användbart när det är så varmt är långbord ute på gräsmattan under parasoll.

Men när gårdagskvällen kom var jag galet trött.....och väldigt nöjd!!
Många toppenpresenter fick jag....nämnas kan att darlingen o jag ska åka till Budapest i oktober!!! ♥ ♥ ♥

Idag har kroppen mått ungefär som jag kan vänta mig efter allt.....rätt seg med andra ord.
Men jag har jobbat på och sen har eftermiddagen varit lugn o skön....inget fixande alls idag!
Goda vänner på lite fika o grattande av dotra....brukar ju alltid vara lite kalasande dagarna efter med såna som inte kunde den riktiga dagen;)
Sen har det varit soffläge och filmkoll!!

Nu är det snart dax att rulla igång planeringen till lördag.....
Då blir det nämligen lite partaj här med goda vänner...
Jag har öppet hus...eller fest...eller vad man vill kalla det.
Ingen aning om hur många som kan tänkas dyka upp....men jag fixar käk så det säkert ska räcka!
Känns riktigt roligt...det är inte så ofta vi festar loss kan jag säga ...hoppas det blir en lyckad kväll!!


Visar några bilder från våra kalas:

                                                

                                    

                                    

                                    


                                       

  
                                                     Ta det coolt i sommarhettan alla glada människor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0