ännu en dag till ända....

Många säger att de önskar att dygnet hade fler timmar.....
jag tycker oftast det räcker väldigt bra med de som är.
Idag skulle jag inte orka några "extra timmar"......skönt såna här dagar när kvällen kommer.

Men jag tycker ändå jag har gjort det bästa möjliga av den här eftermiddan......
Det blev en kort prommis med äldsta dottern som sällskap, alltid mysigt att gå o prata lite;)
Sen tände vi grillen o fixade lite onsdagsmys.....grillade "fläskisar" från Konsums härliga grillsortiment, potatiskroketter, sallad, sås med creme fraiche, sweet chili o vitlök.....och t.o.m ett glas rött blev det.
Inte illa på "lill lördan".


Nu blir det till att krypa ner under täcket o sova gott.....så hoppas jag att det är sol imorgon igen =)


sol sol, jättesköna sol.å du värmer vårt land å du är så populär...sol sol, jättesköna sol
solen är bra! sol vill vi ha! sol sol, jättesköna sol!!
                                                    

                                                      

                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0