11-års kalas

För 11 år sen hade jag dansat runt midsommarstången för glatta livet med Viktor 5 år o Linn, snart 3 år.....så "idag" för 11 år sen visste vi att nåt stort var på G!

För i magen fanns nämligen vårt tredje underverk, och hon (som vi då inte visste att var en hon) tyckte nog att det blev lite mycket små grodorna och karusellen o allt vad det blev....för känningarna började redan på midsommaraftonsnatten.....men sen fick vi vänta till söndan på att hon ville komma ut.

11-årskalas imorgon alltså!

Och som alltid när barnen har födelsedag kommer de här tankarna att tiden rusar fram lite för fort....
men det är ju som det ska vara - bara att hänga med så gott det går!
Och som alla äldre alltid sagt "det är på barnen man ser att man blir äldre"....
Vadå?? skulle jag bli äldre??
Okej...bara att erkänna - Jag har nog blivit lite äldre än då för 11 år sen =)

                                
                                                     Mina tre underverk.....Matilda en dag gammal     ♥  ♥  ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0