torka.....

nu är det dåligt med bloggande från min sida......
men jag har ju semester=)

Torka på bloggämnen.....men inte längre ute.
Jisses vad nöjd jag blev när det började regna efter den otroliga värme vi hade.
Men jag säger alltid att jag blir lite orolig när det kommer regn....för jag är så himla rädd att det ska hålla i länge när det väl börjar.
Och tyvärr tycks det blivit så nu.
Nu får det var nog för ett tag.....
fram med solen o värmen igen - det är en order!! 
                                                                   




Men jag klagar inte allt för mycket....njuter av semestern i alla fall.
Så ljuvligt att bara vara....å ta dagen som den kommer.
I fredags jobbade älskade mannen sin sista dag, så nu är hel familjen semesterfirare!!!  I like  ♥

Idag när det regnat mest hela dagen har vi varit ute på liten "fixa allt möjligt sväng"
*Bland annat lämnades böcker tillbaka på biblioteket...och nya lånades.
*Ett loppisbesök blev det oxå......ett riktigt lyckat sådant till å med =)
  Ett hörnskåp släpade vi med oss hem....har varit på jakt efter nåt skåp, eller hylla, att ha ute på altanen och
  nu får det bli ett i hörnet - så nu har jag lite målerijobb att fixa....det ska förvandlas till vitt!
*Vi har blivit med tält oxå idag....sprang på ett på rea, så det var bara att slå till! Bara finvädret kommer
  tillbaka drar vi ut på kortcamping  nånstans;)
*Firat en nyblivet 7-åring har vi oxå gjort idag....även om vi fick avvika lite snabbare än vi tänkt för att vår käre
  son ringde o stog hemma på bron utan nycklar......undrar när det ska bli rutin på att ta med sig nycklarna varje
  gång han åker iväg hemifrån??
*Kvällen har vi tillbringat ute på altanen med goa vänner, lite mat,vin,ljus i massor och en massa prat....
  kan inte bli så mycket bättre!

Jag återkommer väl säkert om några dagar om jag tycker jag har nåt att dela med mig av....
men tills dess.....lev & må




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0