nedräkning

Fem...fyra...tre...två...en - det är allt vad som är kvar att jobba innan det är dax för semester!!!
Tänk så man kan längta efter den....att få vara ledig flera veckor sammanhängande sommartid....I love it!!!

Men i år har ju sommaren kommit med besked kan man säga....
jag har länge trott på en kanonsommar....o det känns som det blir så;)
Flera ljuvliga stranddagar redan....det är de som räknas!!!!


Fem ynka dagar att klara.....jag är laddad för att kämpa mig igenom de.
Känner redan hur det kommer att kännas när jag går hem på fredag....
det är det bästa, när man vet att man har allt framför sig!

                               



                                

                                

                                


                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0