lugnet....

Så lägger sig lugnet efter allt kalasande!
Funderade när jag vaknade vad jag gjort för högerhanden värker så?!
Kom på att det var potatisskalning som var orsaken!!
Det skalades en hel del.....gratäng stog på menyn på 40-års festen igår=)
Nacken är inte heller som den ska...men det är jag rätt van vid efter en kväll runt ett bord, brukar bli väck då.
Trist men sant.

Men det är värt att må lite surt ett tag
.......är ju så trevligt att träffa goda vänner en gång....och de flesta på en gång - annars brukar det ju oftast vara några itaget;)

En relativt lugn kväll tycker jag....men oerhört varm!
Fräsch var väl det sista jag kände mig....svettig så fort jag rör mig när det är så här.
Vi åt,drack,surrade och hade det allmänt trevligt....tycker i alla fall jag=)

Det talades om att det i natt skulle vara en tropisknatt.....temperaturen ska då inte sjunka under 20 grader nattetid.
Då jag kollade termometern innan jag la mig klockan tre visade den 19,6 grader.....så det kan man nog kalla en tropisknatt.
Det är ju underbart när man är ute...men när det är dax att sova vill jag inte ha den värmen...puh!

Nu softar vi bara och känner att all planering inför kalas ör över....känns faktiskt skönt.
Det är kul att planera....men jobbigt oxå - jag fixar inte längra att ha "många bollar i luften"

Undrar vad det blir idag då??
Bara slappa kanske...eller nåt annat!

Det blir som det blir....hur och hur det än blir så blir det säkert bra =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0