finns inget annat...

Ja dagarna går.....bara tre jobbdagar kvar innan semestern =)

Sol o tokvarmt - varje dag!!!

Är liksom inget att fundera över,vad man ska hitta på efter jobbet.....
Finns bara en sysselsättning jag mår bra av.....Bada..bada..bada!!
Jag älskar värmen...men måste ha tillgång till vatten o bad!

Och efter några timmar på stranden känner jag mig som människa igen.....men det håller bara i sig tills vi kommer hem igen - då är jag lika toksvettig o slut igen;)

Men klaga vågar jag sjutton inte göra.....det är bara att bita ihop - och njuuuuta!!!

                                 

                                 

                                   

                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0