var det så här det skulle bli??

Halv sju imorse knallade jag iväg till bussen...
ack,ack - inge vidare med att behöva stressa iväg tidigt med en kropp som tar sååå lång tid på sig att vakna.
Annars är själva bussåkandet inte så illa...tycker det är rätt avslappnat att sitta där o lite i halvdvala titta ut genom fönstret;)

Idag har jag börjat arbetsträna så som det egentligen ska gå till, bara någon timme...i alla fall på platsen där jag är.
Det som felar en hel del är att för mig är det likt sjutton heltid....
jag ska resterande tid vara i ett rum på en annan avdelning och sitta där och plasta in böcker från bibliotekscentralen( eller vad det nu heter) i FEM TIMMAR!!!

Kan väl tyvärr bara konstatera att det inte är någon
bra sysselsättning för min onda kropp:(
Det har blivit många pauser och bensträckare...men ändå är jag rätt körd nu.
Tack o lov är personalen även på den avdelningen väldigt välkomnande o trevliga.
Uppmanar mig till att komma ut till dem om jag känner mig ensam, o kommer in o pratar lite där jag sitter o plastar o plastar o plastar.....

Men hur trevliga de än är så är det ytterligare ett ställe att vara på....
det börjar bli lite väl mycket nytt nu!

Efter jobbet kom Patrik o hämtade mig i lånad bil, så vi kunde få lite handlat.
Tycker det är mysigt att gå på köpis så här före jul...
träffar så många trevliga människor, så det blir mycket pratstopp:)
Patrik skötte handlingen, medan jag flanerade runt och pratade strunt...perfekt uppdelning om ni frågar mig:)

Nu får det lov att vara kväller snart....bussen går i samma tid imorgon:)









Kommentarer
Postat av: camilla

Ååå, vad jag hoppas att det ordnar sig för dig snart!

Styrkekramar till dig!

/Camilla

2010-12-20 @ 22:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0