spark i magen.....

En rätt dryg morgon idag...men jag hann ta ett hett bad innan jobbet, så jag tog mig iväg.

Sen är det ju så att när jag vet att jag bara ska jobba nån timme så går det fast jag inte mår nåt vidare.

Jag jobbade två timmar idag...allt kändes bra efter mötet igår.
Sen när jag kom hem lunchade jag med Patrik som är ledig.
Sen passade vi på att åka till köpis och handla lite klappar, och ta en fika på Madame;)

Väl hemma satte jag på en julskiva och började slå in lite paket...myyys!

Patrik konstaterade att det var kul att jag verkade må något bättre nu när jag jobbar korta dagar...och jag kunde inte annat än hålla med honom....
det är sån stor skillnad på livskvaliten direkt!
Jag är galet trött och har ont...visst - men jag klarar vardagen...jag klarar mitt liv!

Bara ett litet kort ögonblick efter detta konstaterande ringer han från kommunen och talar om att inget av det vi pratade om på mötet igår skulle bli något av:(
AJ! Kändes som en spark i magen....
Det var den livskvaliten det
!
Så imorgon är det heltid som gäller....
men nu är det ju så att de på arbetsstället har sagt att de inte kan ta emot mig om det inte kan gå rätt till.
Men enligt honom skulle jag i alla fall få vara där den här veckan.
Jag får väl höra när jag kommer imorgon....

Men nu är snart gränsen nådd för vad jag orkar med.
Orkar inte med bakslag efter bakslag:(

Vad händer när jag ger upp???



Kommentarer
Postat av: itsa

fattar inte när dom ska vakna

och se att vi mår dåligt ..

det är väl därför vi går hemma och inte

för att det är dans på rosor ..

Hoppas att det ordnar sig, så ge inte upp hoppet ..

/ kramiz

2010-12-14 @ 16:58:33
URL: http://itzzassvammel.blogspot.com/
Postat av: Nina

Ja, vad ska man säga...ibland saknas orden...

Styrkekramar till dig, Kia!

2010-12-14 @ 18:08:50
URL: http://noteratavnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0