ny vecka väntar

så är det söndagkväll...igen.
Ny vecka väntar.....

Men nu är det nya tag...nya dagar...jag lämnar de gamla hjulspåren och hoppas att det rullar lätt i de nya;)
Imorgon börjar jag på "nya jobbet".
Kändes rätt overkligt när jag åkte förbi förskolan idag, och tänkte att jag inte ska tillbaka dit mer.
Men det är väl som med det mesta annat....några dagar sen känns det inte som man gjort annat=)

Har varit på vattengympan idag....skitskoj.
Jättebra ledare....det är bara att hänga på så gott man kan.
Men som jag sagt förr....jag tycker det är svårt att göra det i min takt.
Jag känner att kroppen inte riktigt uppskattar det här...men hjärnan gör det=)

Hoppas ha lite mer ork än vanligt den här veckan....jag skulle vilja öka på julstämningen lite här hemma.
Tycker det här är en så mysig tid....när man gör mer o mer jul.
smyger fram pyntet mer o mer för varje dag =)
Det finns ju en del i kartongerna där uppe som vill komma fram!
 
Jag brukar få oanade krafter före jul...
Nätterna strax före dopparedagen älskar jag att hålla på och dona och greja när övriga familjen sover.
Jag hoppas att de där julkrafterna ska komma även i år....från nåt håll.
Jag vet inte hur - men det är ju ett tag kvar ;)

Bjuder på lite av våran jul - en bit på väg!


              

              

              

              

              





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0