lusse lelle, lusse lelle.......

Yes, jag slappar i soffan efter en dag då jag faktiskt fått lite gjort;)

Idag skulle jag inte börja förrän klockan 13, för vi hade ju möte inbokat på eftermiddagen.

Strax före halv åtta stog jag i mörkret på förskolegården och väntade på mina gamla gobitar....
Det blev ett jättefint lusseframträdande...de var så fina och klämde i rejält med sången ♥

Sen knallade jag hem och åt frukost, innan jag tog en prommis....bara det gjorde att jag kände mig så nöjd med dagen....redan där på förmiddagen;)

Ett besök hos frissan hade jag passat på att boka när jag hade en förmiddag ledigt - så nu är jag snaggad till jul:)

Sen var det lunch tillsammans med mannen innan vi drog iväg mot Valbo...jag åkte lite tidigare än jag behövde så fick han åka bil till jobbet...och jag hann in på köpis och uträtta lite småärenden.

Så var det några timmar på jobbet på schemat;)
jag har att göra med Underbara människor om dagarna...nu oxå!
Idag var det en som ville prata med mig...lät riktigt allvarligt;)
Ja, vad ville du? frågade jag.
- Jag tycker om när du är här...säger han;)
- Jag blev glad när du kom!
Sen blev jag medbjuden att sova hemma hos honom inatt....men jag avböjde vänligt, men bestämt :-D

Lite lussefika och några julsånger...sen var det dax för dagens möte.
35 minuter sen kom han..min handledare från kommunen.
Där satt idel taggade tjejer o väntade...mina två jobbarkompisar, representant från facket och jag;)
De hade gjort en plan för hur min arbetsträning ska se ut...nu gällde det bara att få honom att godta den.
Han sa väl inte emot...skulle han aldrig våga;)
Men han måste ta upp det med sin arbetsgrupp....så jag är inte riktigt klar med mitt vara eller icke vara på nya jobbet än.
Men nu kör vi på arbetsträning med få timmar tills vi hör nåt annat, och hoppas på att vi inte ska höra nåt annat:)

När jag kom hem var Linn i städartagen och tog tag i ugnslucksrengöring o städning bakom spisen....darlingen min ♥
Det smittade av sig på mig, och jag tog mig an några kökslådor!
Jäklar vad skräp o smuts det var....och så skönt när det var gjort.

Så väldigt nöjd med dagen bänkar jag mig i soffan med alla tre barnen för lite lussefika...Me like!!



                



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0