kylskåpssnusk & innemys

              

          Det fjärde ljuset brinner och känslan att det närmar sig pockar på.
                                   Vi myser i stugvärmen.....
 
              

       Medan det är ett rackarns väder utanför....det bara kommer mer å mer!



Saker som ska uträttas,fixas och trixas läggs på hög.
Man blir verkligen låst utan bil i dessa tider.
Skulle behöva iväg och fixa massor, och här bara pular vi runt....
i och för sig rätt skönt det mé;)
Men efter den här dagen är det bara jobb som gäller fram till dopparedagen....
jag får lite småpanik när jag tänker på i vilken form jag är när jag kommer hem från jobbet vid halv fem....inte i skick att julstöka nåt om jag säger så:(
Och ska jag åka buss till veckan blir det ännu längre dagar....
men på nåt vis löser det sig säkert...försöker jag intala mig!

Bara vi får till att fixa de sista julklapparna till barnen så blir ju de glada i alla fall;)



Idag har jag i alla fall gjort en sak som skulle gjorts för längesen.....

              
                                     Snuskkylen har sanerats!

              
                                       Hm...det var rätt nödvändigt.

              
                                Det blir lite rörigt när man håller på.

              
                               Övre delen gjord...en viss skillnad tycker jag;)

              
                  Så..allt på plats igen...bara att fylla på med julmaten sen:)

              
                                      Och ordningen återställd igen!



                                   Ha en skön fjärde advent alla ♥

              



Kommentarer
Postat av: carola

åh vilka härliga bilder Kia:)

Skulle behöva ta ett krig mot både kyl/frys och skafferi jag.

Får fixas när orken infinner sig.



Idag blir det innedag med sjuk Agnes, det betyder sur Sanna som skulle handla med mig.

Stor kram och hälsa

2010-12-20 @ 07:06:22
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: kia

finns massor med såna där sysslor som bara väntar på att orken ska infinna sig...och ibland blir nåt gjort;)



Hoppas Agnes är piggare, och att ni får må bra i jul <3

kram på er!

2010-12-20 @ 22:13:48
URL: http://morsankia.blogg.se/
Postat av: Anita V

Du är en vågad kvinna som vågar dra ditt snusk i den offentliga. ;) Visst är det härligt att rensa ordentligt i vrårna. :)

2010-12-21 @ 09:22:47
URL: http://mrsgreen73.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0