rullar på

Torsdag kväll....och snart är första veckan gjord!
Men jag måste då säga att det blir låååånga dagar när man är uppe med tuppen om mornarna.
Som nu, när klockan är drygt halv åtta, känns det som jag har varit färdig för sängen länge.
Både med tanke på att jag tycker jag har varit upp o i farten så länge, och att jag är toktrött!

Körde igång på jobbet efter semestern i måndags....nog gruvade jag mig allt på söndan, men det är ju inte själva jobbet jag gruvar mig för - det är bara så himla kul att komma tillbaka o träffa alla underbara ungar igen ( och kollegorna så klart!).....tänker ofta på vilket underbart jobb jag har.
Men det som känns jobbigt är att årets semester...den man längtat så efter...bara är slut så där - över - förbi...kommer aldrig mer igen.Just årets semester alltså.
Men nästa sommar kommer en ny härlig semester ;)
För härlig det har då årets varit...underbar helt enkelt!

Men den här veckan har varit lite annorlunda...det har inte rullat igång riktigt för mig, för tisdag och onsdag har jag varit på Sandvikens sjukhus på smärtrehab.
Det var dax för återträff efter smärtkursen jag gick där i maj/juni....två dagar fick vi med mer peppning, träning och goda råd.
Lite extra kraft fick jag allt av att se att jag förbättrat min kondition bra sen i juni....det känns bättre än bäst det!!
Kul att träffa kursgänget igen var det också!

Sen idag var jag på plats på jobbet igen...o imorgon avslutar jag veckan där bland godingarna

Nu försöker jag bara hålla humöret uppe och klämmer alla tummar jag har för att hösten ska funka bra....
tyvärr strular försäkringskassan ...och det har jag varit med om förr och då var det början på ett helvete....så nu har jag en orosklump i kroppen som jag försöker hålla undangömd nånstans därinne.....
ingen idé att ta smällen innan den kommer!

                                                  


                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0